ابعاد استاندارد هود برای آشپزخانه

ابعاد استاندارد هود برای آشپزخانه

ابعاد استاندارد برای هودها چه هودهای خانگی و چه هود صنعتی را ابعاد و اندازه محیط شما تعیین می نماید.

بطور کلی در همه رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، از دو نوع هود استفاده می شود:

هود ديواری و هود مرکزی.

ابعاد و اندازه این هودها را نیز با هر مدل و سایزی که باشند، با توجه به محیطی که میخواهند در آن بکار برده شوند تخمین زده می شوند.

بدون شک یک توليدکننده واقعی و حرفه ای پس از مشاهده و بررسی محیط کار شما و میزان تجهیزات مورد استفاده و نیز بودجه ای که شما در اختیار دارید؛ به طراحی و ساخت هود می پردازد.

قابل ذکر است که در محیط های کاری، ارتفاع سقف و ديوارها در بررسی و اقدامات لازم برای تعیین نمودن اندازه و طراحی هود صنعتی مورد نیاز، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

هودهای موجود در بازار با ادعای استاندارد بودن اندازه های آن:

در سرتاسر دنیا این حرف شنیده می شوند که هودهای صنعتی تولید شده اند که دارای استاندارهای لازم برای ساخت و اندازه آن ها می باشند. اما می بایست در نظر داشت که این ابعاد و استانداردها بر اساس شرایط پیش فرض ساخته می شوند.

در این گونه موارد؛ در يک حساب سرانگشتی، ابعاد استاندارد هود صنعتی آشپزخانه ديواری را با 100 سانتی متر طول، 90 سانتی عرض و 45 سانتی متر ارتفاع مشخص می شود. اين ابعاد البته گاها تا 10 يا 20 سانتي متر نيز کمتر و يا بيشتر می شوند.
اما در حقيقت ابعاد استاندارد و مناسب را برای یک هود صنعتی تنها شرایط محیطی شما، میزان فضا و میزان مکش مورد نیاز برای هود صنعتی مشخص می کند. شرایط چیدمان و بسیاری دیگر از عوامل نیز در این تخمین اندازه تاثیرگذار می باشند.

توجه:
به هیچ عنوان، فریب این چنین تبلیغاتی را نخورید و نسبت به این موضوع حساس باشید. چرا که انتخاب هود صنعتی از انتخاب های مهم و موثر در رضایتمندی شما و نیز استفاده بهینه آن می باشد.

برای سفارش طراحی هود صنعتی ، توليد و ساخت انواع هود آن و نیز استعلام قیمت هود صنعتی با گروه صنعتی سرین هود تماس بگیرید.