عمر انواع فیلتر هود

عمر انواع فیلتر هود

همانطور که می دانید از وسایلی مانند فیلتر هود صنعتی و آشپزخانه نمی ‌توان انتظار داشت که به صورت مادام العمر کار کنند. این محصولات باید در طی مدت زمان استفاده، به صورت مرتب تمیز شده و پس از مدتی هم تعویض شوند.

عمر هر فیلتر برای تعویض متفاوت است برای مثال عمر تعویض فیلتر ذغالی، بسته به درجه و کیفیت فیلتر از 6 ماه تا دو سال است اما انتظار می رود که این فیلترها را هر 6 ماه یک بار تعویض کنند.

فیلترهای الیافی را نباید شست به همین دلیل باید حداقل سالی یک بار تعویض کرد. اما بدانید که فیلترهای آلومینیومی بهترین نوع فیلتر هستند زیرا عمر بالایی دارند و تا زمانی که خم یا دفرمه نشوند می توان از آن ها استفاده کرد.

در مورد هودهای بزرگ بیشتر بدانیم

همانطور که می دانید هودها انواع مختلفی دارند که دو گروه کلی آن ها شامل هودهای آشپزخانه و هود صنعتی می شود، برای مثال با خرید هود صنعتی بزرگ شما می دانید که تمام ذرات موجود در هوای آشپزخانه های صنعتی جمع می شود و هیچ آلودگی ای در هوا وجود ندارد.

در هودهای آشپزخانه هم برای جذب بو و ذرات معلق در هوا از هود استفاده می ‌شود و به نوعی هود در هر مکانی که باشد نقش یک دستگاه تهویه را ایفا می‌ کند.

هود صنعتی به دلیل کاربرد بیشتر و قدرت بیشتر که دارد برای کارایی بهتر در انواع مختلف فیلتر الیافی، آلومینیومی و ذغالی به بازار عرضه می ‌شود و این فیلترها بسته به نوع هود و امکانات آن، در جای مخصوص خود در این محصول نصب می‌ گردند.

شایان ذکر است برای آشنایی بیشتر با انواع هود و فیلترهای قابل نصب در آن ها می ‌توانید مقالات مجموعه ی سرین هود را مطالعه کنید.

برای خرید هود صنعتی خوب و با کیفیت تنها با ما تماس بگیرید.

موسسه فنی سرین هود از سال 1379 با تکیه بر خلاقیت و تجربه اعضایی متعهد و مجرب در جهت تامین نیازهای تهویه ای اشپزخانه های صنعتی و مراکز تهیه ی غذا و رستوران ها فعالیت خود را آغاز کرده است.