ورق های استیل ۳۰۴ و تولید هود

ورق های استیل ۳۰۴ و تولید هود

هود صنعتی انواع مختلفی دارد که با توجه به متریال بکار برده شده در آن ها مشخص می شود. در طراحی هود صنعتی از انواع مختلف استنلس استیل ۳۰۴ ، ورق آلومینیوم و یا ورق گالوانیزه استفاده می شود.

هود صنعتی با ورقه هایی به جنس استیل

بهترین نوع ورق استفاده شده در ساخت هود صنعتی استیل می باشد و این به سبب مقاومت این فلز در برابر رطوبت و دود بوده و این که طبیعتا هیچ وقت زنگ نمی زند. بنابراین این مسئله یکی از مزیت های این نوع ورق به شمار می آید. ورق های استیل ۳۰۴ مورد تایید سازمان های نظارتی بهداشت هستند و از این بابت صاحبان آشپزخانه های صنعتی با خیال راحت به تهیه ی هود از جنس این ورق های آلومینیومی می پردازند.

انواع متریال استنلس استیل

متریال استنلس استیل در دو نوع فیلتر دار و بدون فیلتر ساخته می شوند از مدل فیلتر دار برای مکان های با چربی بالا استفاده می شود زیرا که باید چربی های پراکنده در هوا را جذب کند و به یک منبع کارگذاشته شده در اطراف هود هدایت کند. بعد از آن امکان تخلیه آن توسط یک خروجی فراهم می شود. از نوع بدون فیلتر فقط برای مکان هایی که در آن ها صرفا بخار تولید می شود و نه چربی استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که در آشپزخانه های بزرگ صنعتی به سبب تولید رطوبت و بخار زیاد تعبیه هودهایی با متریالی غیر از استنلس استیل ۳۰۴ کار درستی نیست زیرا که ممکن است به علت عدم کارایی مناسب، هزینه ای دوباره را برای مجموعه در پی داشته باشد.
برای خرید هود صنعتی لازم است به موارد بالا دقت فرمایید. شما عزیزان می توانید برای تهیه ی انواع هود صنعتی به مجموعه ی سرین هود مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با کادر مجموعه از طریق شماره تماس های ذکر شده در سایت اقدام نمایید.