کانال اسپیرال چیست؟

کانال اسپیرال چیست؟

کانال اسپیرال از کانال های انتقال هوا می باشد. این کانال ها نقش مهمی در تهویه و هوارسانی ایفا می کنند. کانال اسپیرال به هود صنعتی در تهویه هوای مطبوع در مکان های صنعتی کمک می کند.

کانال های اسپیرال می توانند در بسیاری از موقعیت ها و اماکن مورد استفاده قرار گیرند. این کانال ها در دسترس هستند. قیمت این کانال ها بسیار مناسب می باشد. امکان نصب و راه اندازی این کانال ها به راحتی وجود دارد. زمان نصب کانال کوتاه است، بنابراین راه اندازی کانال اسپیرال در زمان اندکی امکان پذیر می باشد.

این کانال ها دارای مقاومت بالا در برابر فرسایش و فشار هستند.

به دلیل اینکه این کانال ها از ظاهر مطلوبی برخوردارند و مقاومت و استحکام بدنه آن ها بالا است، به صورت اکسپوز در مواردی مانند هود صنعتی و در موارد بسیاری به کار برده می شوند.

از دلایل انتخاب این کانال ها در تهیه مطبوع دقت بالا، کیفیت و امکان انبارکردن کانال اسپیرال در اندازه های گوناگون می باشد.

کانال های اسپیرال به خوبی درزگیری می شوند، این کانال ها نقش مهمی در کاهش نشتی هوا ایفا می کنند، در نتیجه میزان هزینه ها را کاهش می دهند. این کانال ها دارای جریان ملایم هستند، منجر به کارآمدی بیشتر سیستم می شوند، بنابراین نقش مهمی در صرفه‌ جویی در مصرف انرژی دارند.

کانال های اسپیرال مقاطع دایره مانندی می باشند که حاصل از ورق های گالوانیزه هستند، این ورق های گالوانیزه به صورت مارپیچ بر روی هم سوار شده اند.

کاربرد کانال اسپیرال

کانال اسپیرال دارای کاربرد های گوناگونی است و موارد مصرف بی شماری دارد. استفاده از این کانال ها در فروشگاه ها، مکان های اداری، بیمارستان ها، مناطق مسکونی، کارخانه ها، اماکن تجاری، انبارها، سوله ها و … امکان پذیر می باشد.

امکان خرید هود صنعتی ، کانال اسپیرال و سایر لوازم تهویه در سرین هود فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

09124230020

66860043