هود کانال دار و بدون کانال

هود کانال دار و بدون کانال

در سری مقالات وبسایت مجموعه سرین هود در مورد مزایا و معایب خرید هود صنعتی و درچه ها را بیان کرده ایم و برای مطالعه ی این مقالات کافیست به وبسایت ما مراجعه نمایید.

هود کانال دار

هود کانال دار معمولی ترین نوع هود است که در بیشتر منازل رایج است اما در برخی آشپزخانه ها استفاده از این مدل هود ممکن نیست. هود های آشپزخانه باید طوری طراحی شوند که هر چه هوای نامناسب در اطراف است را از طریق دریچه هوا خارج کند. به طور معمول کار کرد هودهای آشپزخانه نسبت به هودهای صنعتی کم تر است و به همان میزان خرید هود صنعتی هزینه ی بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت هود صنعتی تنها کافیست با مجموعه ی سرین هود در تماس باشید. مشاوران ما برای خرید هود باکیفیت قیمت مناسب شما را راهنمایی می کنند.

هود بدون کانال

هودهای بدون کانال بر عکس هودهای کانال دار اصلا محدودیت جا ندارند و در هر فضایی قابل اجرا می باشند.
اگر صاحب آشپزخانه ای کوچک هستید بهتر است از این مدل هودها که کانال ندارند استفاده کنید. روش کار این مدل هود به این شکل است که هوا را به داخل خود برده و فیلتر می‌ کند و سپس آن را دوباره بدون هیچ بو و گرد و غباری به داخل آشپزخانه باز می ‌گرداند.
فیلتر این مدل هود حاوی کربن فعال یا زغال می باشد که کمک می‌ کند بو، دود و چربی موجود در هوا از بین برود و هوای تصفیه شده به داخل فضای آشپزخانه برگردد.
هر وسیله ای دردسرهای خاص خودش را دارد، هودهای کانال دار فضای زیادی را اشغال می کنند و از سوی دیگر هودهای بدون کانال به تعویض فیلتر نیاز دارند که حدودا سالانه یک یا دو بار این کار باید انجام شد تا فشاری به دستگاه وارد نشود و دستگاه خراب نشود.