هود جزیره ای

هود جزیره ای

این مدل هود به تازگی ساخته شده است و بسیار پرفروش می باشد. این مدل هود مقداری کوچک و کلاسیک است به طوری که کارکرد و ظاهر هود صنعتی را ندارد هود جزیره ای مناسب آشپزخانه ی جزیره ای است. آشپزخانه های جزیره ای مدرن ترین و به روزترین مدل از انواع چیدمان داخلی به شمار می رود که محبوبیت آن بسیار زیاد است و همچنان در حال افزایش می باشد. همانطور که می دانید رابطه ی کاملا مستقیمی بین مدل آشپزخانه و هودهای نصب شده در این مکان وجود دارد بنابر این مناسب ترین انتخاب نصب هود جزیره ای است. پس برای ساخت یک آشپزخانه ی جزیره ای نیاز به خرید یک هود جزیره ای می باشد.
همانطور که از توضیحات مشخص است در زیر این هود جزیره ای پخت و پز چندانی صورت نمی گیرد زیرا قدرت مکش کم تری دارد.

روش نصب هود جزیره ای

روش نصب این هود بسیار راحت است و به سرعت انجام می شود بدون نیاز به داکت دیواری بالای کانترنصب می شود. هود جزیره ای بر خلاف هود صنعتی تنوع بالایی از نظر مدل و ظاهر دارد که شامل مکعب مستطیل، استوانه ای و دایره ای شکل می شود.
هنگام خرید این هودها دقت زیادی به نکاتی مانند قدرت مکش هوا، توان و تعداد دور موتور، میزان صدا، فیلتر زغالی، میزان مصرف انرژی و سایر امکانات شامل سنسور اشباع چربی، کنترل، صفحه کلید لمسی، تایمر، سنسور دود و گاز و نمایشگر داشته باشید.

مراکز خرید هود جزیره ای

اگر نیاز به خرید هود جزیره ای یا هود صنعتی دارید کمپانی های مختلفی این محصول را تولید می کنند.
یکی از این مجموعه ها سرین هود است با ما به روش های زیر در ارتباط باشد
شماره تماس : 09124230020
آدرس : انتهای غربی خ مالک اشتر خ بیست متری نظامی (کریمی) پلاک 77