مشخصات هود با کیفیت

مشخصات هود با کیفیت

به دنبال خرید هود هستید ؟ ابتدا باید با دو گروه کلی آن ها آشنا شوید که شامل هود صنعتی و هود خانگی می شود زیر مجموعه ی هود صنعتی شامل هودهای توکار و رو هار قول پیکر است و از سوی دیگر زیر مجموعه ی هودهای آشپزخانه شامل هود های کابینتی، جزیره ای و غیره می شود.
طراحی هود صنعتی بسیار سخت و مشکل است زیرا اندازه های ورق های فلزی میلی متری محاسبه می شود.
اگر هود صنعتی لازم ندارید و به دنبال هود آشپزخانه می گردید بهتر است به مشخصات آن توجه کنید.

1- شیک و در عین حال کاربردی : هود خوب هودی است که کاربردی باشد اما در عین حال زیبایی قابل توجهی نیز همراه داشته باشد. هود هم مانند سایر وسایل آشپزخانه باعث زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر آشپزخانه می شود.

2- صدای کم : هود خوب، هود بی صدا است. همیشه هودی را انتخاب کنید که از نظر بی صدا بودن مورد تایید اغلب خریداران قبلی باشد.

3- مجرای تهویه هوا : در حالت کلی هودهای دارای مجرای تهویه هوا از انواع هودهای دارای فیلتر مناسب تر هستند. هر چند نصب آن ها کمی پیچیده تر است.

4- اندازه هود : اندازه و ابعاد هود بسیار مهم است زیرا هود خوب حتما باید به اندازه ی اجاق گاز شما عریض باشد تا به خوبی کار کند و مکش داشته باشد.

5- قدرت مکش هود : قدرت زیاد مکش هود همه چیز نیست بالا بودن و زیاد بودن این عامل به معنای سریع بودن جریان هوای خروجی هود است ولی به معنای این نیست که تضمین کننده ی خروج تمام دود باشد.

6- نصب درست : بیشتر سازنده ها قدرت مکش هود را بر اساس متر مکعب در دقیقه بیان می کنند. بالا بودن و زیاد بودن این عامل به معنی سریع بودن جریان هوای خروجی هود می باشد.