مدل های جدید هود آشپزخانه

مدل های جدید هود آشپزخانه

روز به روز هودهای جدیدتری وارد بازار می شود و کاربرد و استفاده از آن ها هم متفاوت می شود برای مثال زمان های قدیم فقط دو نوع هود وجود داشت هود صنعتی و هود خانگی اما امروزه هودها متنوع شده اند. انواع هود شامل هود های زیر کابینتی، هود های دیواری، هود های جزیره‌ ای، هود های مخفی، هود های آسانسوری و غیره. به عنوان نمونه دو مورد از این هودها را بیان می کنیم.

هود های زیر کابینیتی

رایج ترین و بهترین هودهای آشپزخانه از دسته هودهای زیرکابینتی هستند، قیمت آن ها مقرون به صرفه است و با مدل ها و دکوراسیون های متفاوت آشپزخانه ها سازگاری دارد. این نوع هودها در قسمت بالایی اجاق گازها و زیر کابینت ها قابل نصب می باشند.
نصب و راه اندازی این دسته از هود ها هزینه های خیلی زیادی ندارند. بعضی از آن ها که قیمت بالاتری دارند و هزینه راه اندازی آن ها بیشتر می باشد، دارای کانال های خروج هوا هستند تا ذرات را از آشپزخانه به بیرون هدایت کنند و دارای کارایی زیادتری هستند. این نوع هودها با وجود صدای بیشتر، قدرت مکش پایین تری هم دارند.

هود های دیواری

گاهی اوقات شرایط و دکوراسیون آشپزخانه ی شما به شکلی است که مجبورید هود را در بخشی از آشپزخانه بگذاریم که هیچ کابینتی وجود ندارد. در این مواقع از هودهای دیواری که به هودهای شومینه ای یا شیب دار نیز معروف هستند استفاده می شود، این نوع هودها به دودکش شباهت بسیار زیادی دارند، چون محفظه ی آن ها مثل دودکش است که ذرات و بوی غذا را از آن محیط به بیرون می برد. این هودها در مقایسه با هود های زیرکابینتی هزینه ی بسیار بیشتری هم دارند و همچنین کارآمدتر هستند، علاوه بر صدای کم قدرت مکش بسیار خوبی هم دارند. جهت خرید هود صنعتی با ما در ارتباط باشید.