رایج ترین مشکلات هود

رایج ترین مشکلات هود

تا به حال با رایج ترین مشکلات هود دست و پنجه نرم کرده اید؟
در این مقاله یکسری از مشکلات هود و راه حل تعمیر آن ها را بیان می کنیم. در سری مقالات سرین هود تمام مطالب مورد نیاز برای خرید هود صنعتی خوب و مناسب را مطالعه می کنید و از سوی دیگر می توانید با مشاورین ما در مورد قیمت هود صنعتی مقرون بصرفه مشورت بگیرید.

موتور هود صدا می دهد

اگر هود منزلتان سر و صدا می کند و این مسئله از صدای عادی و همیشگی آن خارج است اصلا چشم پوشی نکنید و حتما راه حل این مشکل را پیدا کنید.
صداهای بیش از حد موتور هود احتمالا دلیلش آن است که موتور هود برای راه اندازی فن آن به مشکل برخورده کرده است.
با وجود این موضوع در بیشتر مواقع باید منتظر از کار افتادگی موتور باشید.
اگر خودتان با تعمیرکاری آشنایی دارید، کم کم از روی دفترچه راهنما پیش بروید تا به موتور برسید و مشکل آن را حل کنید در غیر این صورت با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید و تقاضای بررسی کنید.

هود پرسر و صدا کار می‌کند

سر و صدای زیاد هود ممکن است به دلیل شل شدن یک قطعه در آن باشد و بهتر است هود را باز کنید و قطعه ی شل شده را محکم نمایید.

هود نم می ‌دهد

زمانی که هود نم دهد بیان کننده این است که نمی تواند رطوبت موجود در محیط را کاملا بگیرد و این موضوع در بیشتر مواقع به دلیل کثیف بودن اجزاء درون هود است.
این مشکل بیشتر مواقع برای هود صنعتی آشپزخانه ها به دلیل حجم بالای کار آشپزی اتفاق می افتد. اگر هود صنعتی برای کارتان نیاز دارید با سرین هود همراه شوید این مجموعه فروش هود صنعتی ، دریچه هوا ، دریچه کولر انجام می دهد. برای خرید این محصولات با مسئولین فروش ما تماس بگیرید.