تهویه مطبوع کافی شاپ

در کافی شاپ و فست فود ها از هود های صنعتی برای هواسازِی استفاده می شود. این هود های صنعتی در کافی شاپ ها و فست فود ها به وسیله اجرای کانال اسپیرال اکسپوز، نقش هوارسانی را ایفا می کنند و همچنین طراحی هود صنعتی به شکلی است که زیبایی و دکوراتیو خاصی به محیط می بخشد و همچنین قیمت هود صنعتی بسیار مقرون به صرفه است.
کارایی آن به این شکل است که هوای خنک را در تابستان و هوای گرم را در زمستان به نقاط تعیین شده در کافی شاپ و فست فود و حتی رستوران های سنتی و محیط های اداری و تجاری منتقل می نماید.
لازم به ذکر است که شما با خرید هود صنعتی صرفاً برای انتقال هوای سرد و گرم داخل محیط کافی شاپ و فست فود از آن استفاده نمی کنید بلکه می توانید به عنوان مکنده ی هوای فضای کافی شاپ و فست فود و محیط هایی مثل آن نیز استفاده کنید، که این فرایند به صورت اکسپوز در این گونه فضاها اجرا می شود.
طراحی هود صنعتی در کانال اسپیرال اکسپوز به علت زیبا و شکل و مارپیچ گونه ای که دارد نیاز به اجرای سقف کاذب ندارد. اجرای رنگ کوره ای بر سطح کانال ها زیبایی این طراحی را دو چندان می کند
شما می توانید با خرید هود صنعتی و اجرایی طرح اسپیرال اکسپوز روی آن جذابیت خاصی به کافی شاپ یا رستوران خود بدهبد
شما باید در هنگام خرید فن برای کافی شاپ یا رستوران دقت کنید که فن را با توجه به مساحت مکان مورد نظر خود انتخاب کنید. دلیل نمی شود که هر فنی در محیط های دیگر است در محیط شما هم جواب دهد. شما باید در این انتخاب، موارد مهمی مانند سر و صدا، ظرفیت مکش، اندازه و شکل فن به خصوص برای فن هایی که در مکان نشستن مشتریان نصب می کنید را رعایت نماید. با توجه به این موارد می توانید انتظار داشته باشید که در انتخاب فن برای کافی شاپ خود به درستی عمل کرده اید.
در مراکزی مثل سالن های غذا خوری آسایش دمایی رطوبت سرعت جریان هوا بسیار مهم است بنابر این باید هوشمندانه طراحی شود که به صورت اتوماتیک تغییرات انجام شود همچنین به هیچ عنوان دود از آشپزخانه وارد سالن نشود و هوای محل سکونت مشتری عاری از ذرات معلق روغن باشد و یا از جمله موارد مهم دیگر این است که تا حد ممکن صدای تهویه هوا کم باشد تا مشتریان احساس آسایش شنیداری داشته باشند برای چنین مواردی پیشنهاد ما به شما خرید هود صنعتی است