تهویه آشپزخانه های صنعتی

تهویه آشپزخانه های صنعتی

در آشپزخانه های صنعتی به علت حجم بسیار بالای پخت و پز و ایجاد بخار و دود فراوان، طراحی و نصب یک سیستم تهویه قوی و استاندارد اهمیت فراوانی دارد.
با قطعیت می توان گفت هود صنعتی متناسب ترین و کارآمد ترین وسیله جهت تهویه مطبوع این آشپزخانه های عظیم صنعتی است.
فیلتر هود صنعتی با جذب دود، چربی ناشی از پخت و پز و بخارهای حاصل و سوق دادن آن به طرف سانتریفیوژها و در پایان خروج آنان از فضای آشپزخانه صنعتی باعث بالا بردن کیفیت هوای مکان و پایین آوردن دمای محیط می شود.
برای بالا رفتن کیفیت هوا و در عین حال جلوگیری از اتلاف هزینه های اضافی، طراحی یک هود مناسب به عنوان یک فاکتور با اهمیت محسوب می شود، که این عمل به تجارب و علم بالایی در حوزه طراحی سیستم تهویه مطبوع نیازمند است.

خصوصیات یک دستگاه تهویه آشپزخانه های صنعتی

در طراحی سیستم هود صنعتی مواردی همچون ابعاد مکان پخت و ابعاد تمامی آشپزخانه صنعتی مورد توجه است.
اکثر هودهای صنعتی دارای یک شاسی عمده با جنس پروفیل آهنی رنگ شده به وسیله ضد زنگ و به صورت کلاف یک سره بهره می برند؛ البته ساختن شاسی هایی با جنس استنلس استیل نیز امکان پذیر است.
بخش بیرونی هود صنعتی توسط ورق استنلس به ضخامت های متفاوتی پوششش داده می شود که نمای مناسبی به آشپزخانه می دهد؛ البته هودهای صنعتی با ابعاد پنج ضلعی نیز قابل استفاده می باشند که ویژگی های منحصر یه فردی دارند.
در بخش داخلی هود صنعتی یک فیلتر جذب چربی طبق نظر کارشناسان تعبیه می شود؛ همچنین انتخاب ابعاد و نوع هود نیز بنا به محاسبات مهندسی مشخص می شود.
کادر مجرب سرین هود تمامی اطلاعات خرید و قیمت هود صنعتی، فیلترهای هود صنعتی، دریچه کولر و دیگر اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد.