تنظیم هوای ورودی کولر

تنظیم هوای ورودی کولر

در تمام مکان های مسکونی یا اداری برای تنظیم میزان هوای ورودی کولر به بخش های مختلف ساختمان از دریچه کولر استفاده می شود.

امروزه کانال کشی و نصب دریچه کولر درون مکان های مختلف، یکی از پروسه های قابل توجه مهندسین و سازنده ها در راستای بالا بردن میزان آسایش و راحتی افراد قرار گرفته است. در بسیاری از نقاط کشور به سبب شرایط آب و هوایی، از مهم ترین تجهیزات در ساختمان ها سیستم سرمایشی و گرمایشی آن ها می باشد. به همین دلیل دریچه کولر با کارایی های خاص خود، یکی از کارامد ترین و تجهیزات پراستفاده در کشور ما به شمار می آید.

خرید دریچه کولر جهت استفاده در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بلامانع است و محدودیتی برای استفاده از آن ها در هرکدام از این سیستم های گرمایشی یا سرمایشی نداریم. بدین منظور که اگر به جای سیستم کولر از سیستم تولید گرما نیز استفاده شود به آسانی می شود از انواع دریچه کولر استفاده کرد. دریچه کولر از نظر جنس به دسته های مختلف قسمت می شوند.
شما عزیزان می توانید جهت خرید هود صنعتی و انواع دریچه هوا با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان ما بهره گیرید.

دریچه های کولر معمولا به دو صورت آلومینیومی و چوبی طراحی می شوند. دریچه کولر از نوع آلومینیومی از پرکاربرد ترین این دریچه ها می باشند.

قابلیت های دریچه کولر آلومینیومی

مهم ترین قابلیت دریچه کولر از نوع آلومینیومی امکان عوض کردن جهت پره های عمودی دریچه که در قسمت جلویی آن نصب شده اند، می باشد. در واقع با تغییر جهت این پره ها هوای خارج شده به آسانی به هر طرف و به نحو دلخواه انتقال می یابد.

دریچه های کولر در اندازه های متفاوت و به تعداد دلخواه در مجموعه ی سرین هود قابل سفارش می باشند.
شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع دریچه کولر در ابعاد دلخواه و همین طور برای خرید هود صنعتی با طراحی های کارآمد با شماره تماس های موجود در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.